Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę znaleźć produkty z Chin?
Znajdziesz je na wielu popularnych stronach, np. Alibaba.com, Aliexpress.com, 1688.com.
Czy oferujecie gwarancję na produkt?
Nie, nie oferujemy gwarancji na produkt. Oferujemy gwarancję na realizację zamówienia oraz na dostarczenie Ci zamówionych produktów.
W jaki sposób dokonać płatności za zamówienie?
Na towar wystawiamy fakturę VAT.
Czy wymagana jest przedpłata?
W przypadku zamówień na kwotę mniejszą niż 100.000 zł brutto wymagana jest przedpłata całości zamówienia.
Jakie jest minimum logistyczne (minimalna wielkość zamówienia)?
Nasze minimum logistyczne wynosi 2500 zł brutto. Jest to minimalna kwota zamówienia, które dla Ciebie zrealizujemy.
Jaka jest minimalna ilość zamawianych produktów?
Minimalna ilość zamawianych produktów to 1 sztuka. Pamiętaj, że wartość transakcji nie może być mniejsza niż 2500 zł brutto.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Niestety nie ma takiej możliwości. Jeśli nie jesteś pewny jakości produktu - zamówimy dla Ciebie próbki.
Jaka jest wasza prowizja?
Nasza prowizja wynosi zazwyczaj 5-20% wartości zamówienia. Jest ona dobierana indywidualnie. Wiemy, że bardzo często chcesz zarobić na imporcie - dbamy o to, by nasza cena pozwoliła Ci na zamówieniu zarobić.
Czy muszę się znać na imporcie?
Absolutnie nie! To my jesteśmy importerem i to my wprowadzamy produkty na rynek. Na towar wystawiamy polską fakturę VAT - to tak, jakbyś zamówił produkty w polskiej hurtowni.
Co wchodzi w skład wyceny?
W skład wyceny wchodzi koszt zakupu produktu, koszt transportu po Chinach, koszt transportu do Polski, koszty stałe, koszty odprawy celnej, cło, VAT, nasza marża oraz koszt dostawy towaru pod Twoje drzwi*.
Czy możemy się spotkać osobiście?
Dlaczego opłaca wam się zamawiać małe ilości towarów? Wasza konkurencja nie chciała się na to zgodzić.
Jesteśmy zarówno importerem jak i sprzedawcą detalicznym. Średnio raz w miesiącu wysyłamy kontener towaru z Chin do Polski na potrzeby naszej sprzedaży. Twoje produkty popłyną kontenerem razem z naszymi.
Jakie są możliwości wysyłki produktów do Polski?
Produkty wysyłamy drogą morską (najtańsza możliwość, czas dostawy ok. 60 dni), drogą kolejową (średni koszt wysyłki, czas dostawy 30-40 dni) oraz drogą lotniczą (najdroższy sposób wysyłki, czas dostawy 5-20 dni).
Czy mogę zamówić próbki?
Tak, jak najbardziej. Możemy dla Ciebie zamówić próbki do Polski i dostarczyć je pod Twój adres, lub do naszego magazynu w Chinach, gdzie nasz pracownik wykona dla Ciebie zdjęcia oraz wideo produktu.
Co z dokumentacją oraz CE; jak wygląda kwestia sanepidu?
Jako importer zajmujemy się kompleksowo kwestią wpowadzenia produktów na rynek. Możesz być pewny, że zamówiony z naszą pomocą produkt będzie posiadał wszelkie niezbędne dokumenty konieczne do wprowadzenia produktu na rynek. Pamiętaj, że to my jesteśmy importerem - to na nas ciąży obowiązek zadbania o dokumentację i to my jesteśmy odpowiedzialni za wprowadzenie produktu na rynek.
Czy mogę zamówić podróbki znanych produktów/marek?
Nie. Nie importujemy podróbek ani produktów zabronionych na rynku polskim/europejskim.
Jak wygląda wzór umowy?
Wzory umów możesz pobrać tutaj:
Czy mogę prosić o przesłanie katalogu produktów?
Nie jest to możliwe. Importujemy dowolne produkty na Twoje zamówienie. Nie da się stworzyć takiego katalogu, ponieważ musiałby on objąć miliardy pozycji produktowych.
Czy pomagacie w kwestii uzyskania leasingu / kredytu?
Tak. Nasz opiekun skontaktuje się z Tobą na Twoją prośbę i przedstawi Ci możliwości leasingowania / kredytu inwestycji.
Jakich produktów nie importujecie?
Z zasady nie importujemy żywności, produktów mających kontakt z żywnością (np sokowirówek), podróbek / falsyfikatów.
Skontaktuj się z nami
Odpisujemy na wszelkie wiadomości w ciągu kilkunastu minut w godzinach 8-16.