Procedura naprawcza – uszlachetnianie towaru

Oferujemy usługę uszlachetniania towarów niedopuszczonych do obrotu, czyli procedurę naprawczą, na podstawie opinii Organów Nadzoru Rynku, takich jak WIIH, PIH, UKE itp.

Na czym polega procedura naprawcza?

Procedura naprawcza polega na przystosowaniu towaru i/lub dokumentacji do wymogów polskich oraz europejskich przepisów.

Jeśli Twój towar został zatrzymany, zapraszamy do kontaktu – możemy pomóc w takiej sytuacji.

Jakie towary naprawiamy?

  • Zabawki,
  • Elektronika,
  • Towary podlegające pod Ogólne Przepisy Bezpieczeństwa.

Uszlachetnienie, czyli?

Uszlachetnienie według słownika ma 3 znaczenia. Pierwsze to uczynienie kogoś lepszym, drugie wyhodowanie lepszej odmiany czegoś, a trzecie – z naszego punktu widzenia najważniejsze – poprawa właściwości surowca lub produktu.

Uszlachetnianie towaru – jak wygląda ta procedura?

Uszlachetnianie towaru można opisać w 3 krokach:

  1. Otwieramy procedurę naprawczą.
  2. Przystępujemy do naprawy – dostosowujemy towar, nanosimy prawidłowe oznaczenia i przygotowujemy dokumenty, aby odprawa przebiegła pomyślnie.
  3. Ponownie zgłaszamy towar do odprawy.

Jaki jest koszt procedury naprawczej?

Każdą procedurę naprawczą wyceniamy indywidualnie. Koszt zależy od ilości towaru, jego rodzaju oraz powodu niedopuszczenia do obrotu. Prześlij do nas wiadomość mailową na adres [email protected], załączając opinię na podstawie której towar został zatrzymany, a my wycenimy dla Ciebie naprawę.

Najczęstsze pytania:

Dowiesz się tego z opinii Organu Nadzoru Rynku (np. WIIH, UKE) którą otrzymasz. Pomożemy Ci w ustaleniu tego faktu.

Nie. Możesz go również wywieźć poza teren UE na swój koszt lub zutylizować na swój koszt.

Zasadniczo tak. Odstępstwa zdarzają się rzadko, ale w niektórych przypadkach istnieje możliwość oklejania produktów zbiorczo. Jeśli takie rozwiązanie będzie mogło być zastosowane w przypadku Twojego towaru, poinformujemy Cię o tym.

Standardowo do miesiąca czasu, jednak może trwać dłużej. Nasza najdłuższa naprawa trwała około 8 miesięcy i dotyczyła skomplikowanej maszyny. Przygotuj się na to! Jeśli tempo naszej pracy nie jest dla Ciebie odpowiednie możesz zlecić naprawę innej firmie. Czas naprawy uzależniony jest od skomplikowania samej procedury naprawczej.

Nie naprawiamy maszyn. Możemy również odmówić naprawy innych produktów o czym zostaniesz poinformowany.

Ty. To Ty jako importer odpowiadasz za to, by importowany towar spełniał wszystkie unijne / polskie wymogi.

Tak. Jeśli stanie się tak z winy cech Twojego towaru (np. towar był źle zaprojektowany i nie spełniał norm) lub towar nie posiadał dokumentów z badań, opłata za nasze usługi naprawy towaru i poświęcony czas nie zostanie zwrócona.

Tak. Odpowiadasz wtedy za jakość naklejek i ich trwałość. Jeśli naklejki będą nietrwałe, przez co Organ Nadzoru Rynku nie zaakceptuje naprawy, konieczne będzie ponowne oklejanie na Twój koszt.

Tak. Odpowiadasz wtedy za treść, która znajduje się na naklejce. Jeśli treść będzie błędna i konieczne będzie ponowne oklejanie, będziesz musiał za to zapłacić.

Nie. W magazynie mogą przebywać jedynie pracownicy firmy.

Deklarację może wystawić jedynie producent lub jego upoważniony przedstawiciel.

Tak, musisz zapłacić cło (chyba, że stawka wynosi 0%) oraz VAT (chyba, że korzystasz ze zwolnienia z tytułu Art. 33a. – [Objęcie towarów procedurą uproszczoną] – Podatek od towarów i usług).

Skontaktuj się w sprawie procedury naprawczej

Napisz do nas

Czekamy na Twoją wiadomość

Użyj formularza lub napisz na adres mailowy [email protected]. Na wiadomość odpisujemy w ciągu kilkunastu minut w godzinach 8-16.

Poniedziałek – Piątek
8:00 – 16:00